Osobní trénink

osobni_2Osobní trénink je často mylně považován za „zbytečný luxus“, opak je ale pravdou. Ať už jsou Vaše cíle jakékoli, pravidelný a kvalitní trénink s dobrým osobním trenérem Vás k Vašemu cíli dovede daleko efektivněji a rychleji.

Lekce jsou přizpůsobeny jen Vašim potřebám a cílům, s přihlédnutím k Vašemu zdravotnímu stavu, věku a kondici. Vzdělání a zkušenosti trenéra, odborníka ve svém oboru, jsou nenahraditelné. Trenér pro Vás trénink nejen připraví, ale během tréninku Vás i motivuje, koriguje případné nedostatky v provedení cviků, neustále dbá na Vaše správné držení těla, reaguje na Váš momentální fyzický a psychický stav.


FUNKČNÍ TRÉNINK

Funkční trénink je soubor cvičení, které přirozeným způsobem zapojují co nejvíce svalových skupin najednou a to tak, aby maximálně odpovídaly potřebám daného jedince – tedy aby se opravdu jednalo o „funkční trénink.“ Funkční trénink se skládá z odlišných cvičebních systémů s použitím odlišných náčiní a pomůcek. Variabilita tréninku má zaručit funkčnost pro všechny možné zájemce o netradiční a maximálně efektivní cvičení. Je jasné, že dělník, sekretářka a vrcholový sportovec budou mít na své tělo naprosto odlišné nároky. Funkční trénink má však zaručit, aby byl efektivní pro každého z nich. Proto je pro každého určen jiný cvičební systém s jiným náčiním, což zaručí, že si odnese to, co jeho organismus a vlastně i způsob života potřebuje.

Důraz je kladen zejména na posílení hlubokého stabilizačního systému páteře, tento systém se chápe jako zásadní pro fungování celého těla a pohybového systému, zároveň jsou zádové svalstvo a páteř obvyklé nosníky stresu a drobných poruch. Vždyť kdo by neznal někoho, kdo má v dnešní době problémy se zády! Funkční trénink se ale kromě systému páteře soustředí i na ostatní posturální svalstvo (takové, které drží naše tělo ve vzpřímené poloze). Při funkčním tréninku spolupracuje nervový a svalový systém, čímž se rozvíjí jejich vzájemná koordinace, ale také se předchází zranění. Pro funkční trénink platí, že má naše tělo připravit na provozování jak určitého sportu, tak i na jakoukoli jinou zátěž.

HUBNUTÍ POMOCÍ KRUHOVÉHO TRÉNINKU

Kruhový trénink patří spíše k těm málo známým metodám v oblasti hubnutí. Přitom právě on je na tvarování postavy, redukci tuků a zlepšení kondice tím ideálním pomocníkem. Princip kruhového tréninku je opravdu jednoduchý a tak je vhodný pro kohokoliv, kdo si chce vylepšit svou postavu a fyzičku. Kruhový trénink je opravdu časově nenáročnou záležitostí. Doba trvání tohoto tréninku většinou trvá třicet až čtyřicet pět minut. Za tu dobu, ač se to může zdát nemožné, stihnete několik cviků najednou, díky kterým procvičíte své tělo. Každý z těchto cviků má jiné účinky a jiný úkol, tudíž je celý kruhový trénink rozmanitý.

Komentáře jsou uzavřeny.